tiistai 21. lokakuuta 2014

Thirtytwo [Tokio Hotel, Tom/Bill, NC-17]

Thirtytwo by Lily
Everything is about to change...
En nyt muista oonko kirjottanu tän sarjan aikasemmista ficeistä, Seventeen ja Twentyseven, enkä nyt jaksa ettiikään. Mutta jos oon, niin linkitän jossain välissä linkit tonne alas toisiin blogiteksteihin ja päivitän niitten linkit. Jebs.

Mut kuitenkin. Jos et oo lukenu aikasempia osia, niin alota tosta Seventeen ja sitte Twentyseven koska tästä ei varmaan ymmärrä mitään ilman noita kahta muuta ficciä. Tää on siis suoraan jatkoa ja tapahtumat tapahtuu viis vuotta Twentysevenin jälkeen, jollon Tom on siis 32. Jebs. Joo.

Itse ficciin kuitenkin. Tom ja Bill on menny naimisiin, Tomilla on lapsi parhaan kaverinsa kanssa, Joel on kuollut ja sillee. Eka asia mikä koko höskästä mulle tuli et tää on pelkkää daddy issues kamaa ja et eiks onnellinen loppu olis ollu tarpeeks. Mutta sit ku tätä luki niin kaikki vaan alko tuntua paremmalta ja et tää oikeesti toi monta asiaa enemmän päätökseen, eikä vaan jääny siihen et nyt nää kaks voi alottaa suhteensa ihan virallisesti ja oikeesti olla onnellisia.

Silti Tomin ja Billin avioliitto ei oo maailman hienoin ja ihanin ja pumpuliin kääritty, se on enemmän tulen kanssa leikkimistä ja paljon yhteen ottamista. Mut se on ehkä silti paras osa koko ficistä. Alussa kaiken kuvittelee olevan Billin syytä ja että Bill nyt vaan on vaikee ihmine mut sit lopussa näkee jo et ehkä asioilla on enemmän kun se yks totuus.

Kaiken lisäks mä rakastuin tohon millase päätöksen Karoline sai täs tarinas. Vaikka mä veikkaan et moni on sellattiin, et miks, ei näin, ei tälläst, niin mun mielest siit tuli jotenkin peacefull lopetus. Kaikki sai tietyllä tavalla rauhan, vaikka jäikin arpia ja monta muuta surullista asiaa. Ja jotenkin Karolinen lopetus tuntu täydentävän tän ficin omalla tavallaan, ainakin tälläne fiilis mulle jäi.

Voisin ehkä silti sanoa et paras osuus oli kuinka mä en osannu ikinä päättää päässäni et mikä tää ficci oikeesti on. Tää meni laidasta laitaan ja mun mielipide vaihtu ja niin edelleen. Mikä teki tästä ficistä todellakin lukemisen arvosen, eikä todellakaan jättäny tätä kahden niin mahtavan edeltäjän varjoon. Todellakin jokasen ajan arvonen ja rakkaus. Joten mee, lue ja kommentoi, Lily ansaitsee sen koko tän suuren projektin jälkeen.

// edit. blog entry ficistä Seventeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti