tiistai 9. heinäkuuta 2013

Fanfiction Suggestion -Month // Ehdota ficciä -kuukausi

Okey. So let's dedicate a month for you to suggest a fanfiction to me and I'll blog about them (well lets start with a month and go on from that). So. The only rules are that the language is in English or in Finnish. My Germany and Swedish just arent good enough for this.

And then that fandom thing. Lets just say that all the fandoms I have mentioned here in this blog are okey and Im pretty sure there isnt so many popular fandoms that I dont know so suggest almost anything. And dont worry, I will comment here somewhere if I dont know the fandom/characters. But more good fandoms could be for example Nana, Full Metal Alchemist, Star Wars and Narnia. So go on from there : D

When I still remember, if it is your own fic I will try and leave a comment there for you about what I think and such if possible. I may do it even if you arent the writer but I try to promise to those who suggests their own fics at least.

And thanks already for those who want to suggest something : )

Ja sama suomeks.

Okei. Eli koko heinäkuun ajan (tai no tästä eteenpäin vaikka forever, mutta ainakin nyt näin aluksi heinäkuun ajan) ajattelin blogata ficcejä, joita te ehdotatte. Ainoat ehdot näille ficeille on kieli, eli vain suomeksi ja englanniksi (mun saksa ja ruotsi ei nyt vaan oo tarpeeks lukemiseen) ficcejä, kiitos.

Fandomista vaan sen verran, että luen ficcejä niin monesta fandomista kuin mahdollista, tietysti vähän rajottaa se että miten hyvin tiedän hahmoja yms. Joten kaikki fandomit, joista olen täällä jo blogannu on ehdottomasti okei ja sitten muutama muu vois olla vaikka Nana, Full Metal Alchemist, Star Wars, Narnia ja ja ja keksikää ite. Todennäkösesti pystyn kyllä lukemaan niitä, ei oo hirveesti sellasia mitä en pysty lukemaan, joten ha. Kokeilkaa.

Ja vielä kun muistan, niin niitä omia ficcejä saa ehdottaa. Tässä tapauksessa yritän kommentoida parhaani mukaan ficciin ja antaa jotain palautetta. Tietysti joissain tapauksissa en voi tehdä tätä, mutta yritän parhaani. Totta kai mä myös yritän jättää kommenttia, jos ficci ei ole sun, mutta pääasiassa tää lupaus menee nyt niille, jotka niitä omia ficcejään ehdottelee : )

Ja kiitos jo nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti